Szybka i kompletna rejestracja zgłoszeń do centrum obsługi telefonicznej to podstawa skutecznej reakcji. Dzięki automatycznemu definiowaniu zakresu odpowiedzialności oraz mapowaniu zarejestrowanych danych w ramach wstępnie konfigurowanych procesów PSIcommand przejmuje proces decyzyjny w reakcji na awarie i sytuacje kryzysowe.
Po podjęciu optymalnej decyzji dotyczącej awarii PSIcommand kontynuuje wspieranie procesu. Rozdysponowanie jednostek operacyjnych poprzedza wstępna analiza brygad terenowych. Zespoły utrzymania sieci otrzymują zlecenia bezpośrednio poprzez PSIgridmobile co skutkuje błyskawicznym podjęciem niezbędnych działań. Dodatkowo, automatyczne wysyłanie powiadomień zapewnia szybką i pełną dystrybucję informacji.
Precyzyjne i skoordynowane działania w sytuacjach kryzysowych
Skalowalne rozwiązania PSIcommand umożliwiają ustawienie i parametryzowanie szeregu scenariuszy awarii i sytuacji kryzysowych (złe warunki pogodowe, powodzie i inne), których punktem wyjścia jest zarejestrowane zgłoszenie.
Rejestracja awarii poprzez własne lub zewnętrzne centrum obsługi telefonicznej
Automatyczne ustalanie zakresu odpowiedzialności
Wspomagana rejestracja rozmów telefonicznych
Szybkie udostępnianie informacji
Automatyczne uruchomienie procesu
Dynamiczne mapowanie poszczególnych procesów w ramach przywracania usługi
Ustandaryzowana reakcja na awarie i sytuacje kryzysowe
Aktywne wykorzystanie funkcji systemu kontroli
Szybkie i skuteczne dyspozycje
Koordynacja działań ze służbami zewnętrznymi (policja, straż pożarna, służby ratunkowe)
Centralna dostępność wszystkich informacji
Automatyczna rejestracja zgłoszeń za pośrednictwem systemów SCADA
Automatyczne przekazanie informacji do zaangażowanych jednostek wewnętrznych i podmiotów zewnętrznych
Cyfrowa integracja zespołów utrzymania sieci
Komunikacja ze służbami zewnętrznymi (policja, straż pożarna, służby ratunkowe)
Formularz
Kontakt
Dyrektor Sprzedaży Systemy zarządzania energią, energia elektryczna, gaz, ropa naftowa