Z zajezdni Varresbeck i Nächstebreck każdego dnia na trasy wysyłanych jest ponad 300 pojazdów. Oznacza to, że trzysta pojazdów każdego dnia jest utrzymywanych: czyszczonych czy tankowanych. System PSItraffic/DMS zapewni optymalizację procesów poprzez w pełni automatyczne przydzielanie miejsc parkingowych i dysponowanie pojazdów do zadań przewozowych. To pozwoli na maksymalne wykorzystanie pojemności stanowisk warsztatowych, a interwały czynności obsługowych czy tankowania zostaną dobrane w sposób możliwie efektywny. Dzięki optymalnej dyspozycji pojazdów do zadań przewozowych i warsztatowych, zmniejszony zostanie nakład czasowy potrzebny na realizację manewrów na terenie zajezdni, zmniejszone zostanie także ryzyko awarii pojazdu w trasie. W związku z tym zmniejszeniu ulec mogą zarówno koszty operacyjne po stronie przewoźnika jak i koszty zewnętrzne jego działania – chociażby poprzez mniejszą emisję zanieczyszczeń czy wyższą produktywność.
Implementacja systemu zarządzania jest dla WSW niezbędna w szczególności ze względu na wprowadzenie do ruchu pierwszych autobusów zasilanych ogniwami paliwowymi. Tym samym potrzebny jest system do automatycznego przypisywania pojazdów do zadań, a także planowania i optymalizacji dostaw wodoru w przewidywalny i możliwie efektywny ekonomicznie sposób.
Jako spółka zależna Wuppertaler Stadtwerke, WSW mobil GmbH organizuje publiczny transport zbiorowy w Wuppertalu i okolicach, obsługując rocznie ponad 90 milionów pasażerów. WSW obsługuje m.in. linię kolei podwieszanej oraz sieć 66 linii autobusowych, na której pracuje ok. 300 pojazdów.
Darmowy webinar
Optymalizacja procesu produkcji w branży meblarskiej
Dołącz do webinarium i zdobądź wiedzę popartą praktycznymi rozwiązaniami.